Σχετικά με τον Χρήστο Μουσουλιώτη

Τα κατωτέρω είναι για εκείνους που έχουν την άποψη πώς λίγες και επιλεκτικές πληροφορίες “ζωγραφίζουν¨, ποιότητα, δράση και θετικές ή καταστροφικές ενέργειες τού καθενός.

Τα βιώματά μου στο κοινωνικό γίγνεσθαι αρχίζουν από την παιδική μου ηλικία όταν ο φανατικός κομουνιστής και απόλυτα ιδεολόγος πατέρας μου, με έβαζε να διαβάζω μαρξιστικά βιβλία και η βαθιά θρησκευόμενη μητέρα μου με καθοδηγούσε στο δρόμο τής θρησκείας.

Η χούντα σημάδεψε σημαντικά την περίοδο από τα 20 έως τα 25 χρόνια μου και η στρατιωτική υπηρεσία, που με βρήκε να υπηρετώ την πατρίδα από τα 23, με βοήθησε να καταλάβω για τα καλά τον απόλυτο παραλογισμό τής δικτατορίας.

Μια φυματίωση στα 27-28 που με ταλαιπώρησε φριχτά έξι μήνες και θεραπεύτηκε – χωρίς να το περιμένω και χωρίς να το πιστεύω -, ως δια “μαγείας” με τη χρήση συσσωρευτή οργόνης τού Βίλχελμ Ράιχ, αποκάλυψε στο μαρξιστικό και ταυτόχρονα αναρχικό μυαλό μου (έτσι με είχε χαρακτηρίσει ανοήτως η χούντα (“επικίνδυνος αναρχοκομουνιστής που χρήζει παρακολουθήσεως” στο επίσημο έγγραφο τού Α2)  ότι ο υλισμός είναι πολύ ατελής για να εξηγήσει τη φύση τού κόσμου μας.

Η αναγκαστική και έντονη μελέτη (μετά τη θεραπεία μου) των ανακαλύψεων τού Ράιχ, την ίδια εποχή που ήμουν εκδότης αριστερίστικων βιβλίων, άρχισε σταδιακά να ρίχνει κάποιο φως στα κατάμαυρα σκοτάδια μου, μαζί με την απόλυτη και τραγική αποτυχία μιας απολύτως πρωτοποριακής επιχείρησης για την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη εκτύπωση βιβλίων, καθώς φάνηκε ότι μερικοί “ιδεολόγοι” σύντροφοι έκλεβαν διάφορα ποσά…

Αυτό το γεγονός γκρέμισε οριστικά τις αριστερίστικες αυταπάτες μου. Κατανόησα με πόνο ψυχής ότι δεν έχει καμία σημασία οποιοδήποτε κοινωνικοπολιτικό “καπέλο” φορά ο καθένας μας, είτε είναι μαυροκόκκινο, κόκκινο, πράσινο, μπλε, ή μαύρο, χριστιανικό ή μουσουλμανικό, μυστικιστικό, επιστημονικό ή οτιδήποτε άλλο. Αντιλήφθηκα ότι η μοναδική και μόνιμη αξία που κουβαλάμε σε όλη τη ζωή μας είναι η δομή τού χαρακτήρα μας. Αυτή είναι που καθορίζει και προδιαγράφει τα πιστεύω, την ερωτική και κοινωνικοπολιτική δράση μας. Πάνω σε αυτή τη δομή φοράμε τα ποικίλα “καπέλα” μας αυταπατώμενοι.

Με βάση αυτή τη σοκαριστική ανακάλυψη “μετακομίζω” στα 30 μου στη Νέα Υόρκη. Από εδώ και πέρα θα ζήσω την πλέον συναρπαστική περίοδο τής ζωής μου. Με περιμένουν μερικές δεκαετίες δημοσιογραφικής δουλειάς, στην ημερήσια εφημερίδα τής ομογένειας, τον ¨Εθνικό Κήρυκα” τής Νέας Υόρκης, οργονοθεραπεία με δύο από τους μαθητές τού Ράιχ, τους γιατρούς Μπέικερ και Ρέιφελ, βαθιά γνώση στην οργονομία, απίστευτες διαπιστώσεις και παρατηρήσεις σε οργονομικά φαινόμενα, αποκάλυψη μέσω τής οργονοθεραπείας μου, των αιτίων τής απόλυτα βλακώδους συμπεριφοράς μου σε ορισμένες ερωτικές μου σχέσεις και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες ή ακόμα και συναρπαστικές καταστάσεις. Όλα αυτά έχουν στο ενδιάμεσο πινελιές έντονης δυστυχίας…

Έπεται συνέχεια…

 

40 responses to this post.

  1. Posted by petros on 12/08/2010 at 10:31 πμ

    Καλημέρα

    Καταρχήν θα ήθελα να συγχαρω την ιστοσελιδα , και τις πληροφοριες σχετικα με την θεικη ενεργεια την οργόνη.
    πράγματι θα μπορούσαν αν ήθελαν να απαλύνουν και να λύσουν πολλά προβλήματα με τη χρήσητης., ομως τα συμφέροντα των εταιρειών και των αθλίων δεν αφήνουν ελεύθερες τις φυσικές θεραπείες.

    θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να επιταχύνω με τη χρήση οργόνης ,το δεσιμο σε ενα μικρο καταγμα που επαθα στην κνήμη. Εαν η χρήση οργονοβόλου που σκεφτομαι να φτιαξω με βοηθήσει.
    Για την ωρα εχω νάρθηκα και πατερίτσα που θα πρεπει να υποστω για τρεις μήνες απο οτι είπαν οι γνωστοι συμβατικοι γιατροι.

    Απάντηση

  2. Posted by kodikas on 23/08/2010 at 10:31 πμ

    Πιστεύω πως θα βοηθήσει. Ωστόσο, πρέπει να έχεις – οπωσδήποτε – ένα χώρο που να μην πλήττεται από ηλεκτρομαγνητικά πεδία, όπως από πύργους μικροκυμάτων κινητής, ραδιοφωνίας, βρόμικο ηλεκτρισμό, κ.λπ. Αγόρασε ή δανείσου μια συσκευή που ελέγχει τη μικορκυματική ακτινοβολία και μια συσκευή που ελέγχει την απλή οικιακή ηλεκτρομανγητική ρύπανση.

    Απάντηση

  3. Posted by κ. Σταυρόπουλος on 02/10/2010 at 10:00 πμ

    Φίλε, τελείως τυχαία έπεσα σττην ιστοσελίδα σου. Όμορφη, προσεγμένη,τεκμηριωμένη και άκρως ενδιαφέρουσα στις δικές μου προσλήψεις. Όπως κι εσύ έφτιαξα οργονοσυσωρευτή εμπνευσμένος από τα αριστερίστικα βιβλιαράκια στη 10ετία του ’80, έκτοτε όμως η ζωή μου άλλαξε πολύ. Σήμερα, παντρεμένος με 2 παιδιά, γύρω στα 60, παραπληγικός από μια σπάνια νευρολογική ασθένεια (ΝΚΝ – ALS), εδώ κ 4 χρόνια, συν μια ΧΜΛ (σε ύφεση),με τον οργον/σωρευτή μου κάπου διαλυμένο, τα βιβλιαράκια κάπου χαμένα, με πολύ αίσιοδοξία κ απορία για το τι μου συμβαίνει, θύμα τοξικών κ αντιπαθητικών φαρμάκων από ημιμαθείς κλασσικούς γιατρούς, διαβάζω τα λεγόμενα σου κ αναρωτιέμαι…

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 02/10/2010 at 11:25 πμ

      Επειδή έχω ταλαιπωρηθεί πέρα από κάθε φαντασία από την ιατρική, παραδοσιακή και εναλλακτική, κατ’ αρχήν σε θεωρώ – ως πάσχοντα – αδερφό μου. Ο συσσωρευτής οργόνης μού έχει σώσει τη ζωή αρκετές φορές και το μόνο που μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα γι’αυτόν, είναι ότι εάν βρεις χώρο ελεύθερο από κάθε είδους ηλεκτρομαγνητικά πεδία, θα σου δώσει πολύ ενέργεια για να μπορέσει ο οργανισμός σου να πολεμήσει τα πάντα. Αν θες; στείλε μου ένα e-mail για να τα πούμε καλύτερα.
      Προς το παρόν αγόρασε άμεσα και εγκατέστησε λάμπες πυρακτώσεως (πάρε και για απόθεμα) και μην χρησιμοποιείς σε κανένα χώρο σου λάμπες φθορισμού και βεβαίως λάμπες “οικονομίας”. Καταστέλλουν την επίφυση, τον κυριότερο παράγοντα επιδιόρθωσης κάθε βλάβης στον οργανισμό. Δες το βιβλίο μου: http://light1and2life.wordpress.com/

      Σού εύχομαι το καλύτερο.

      Απάντηση

  4. Posted by Μαρία Σ on 07/12/2010 at 11:25 μμ

    Aγαπητέ φίλε αναρωτιέμαι αν οι λάμπες φθορισμού δημιουργούν τόσα προβλήματα , εμείς που καθόμαστε καθημερινά μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή δεν κινδυνεύουμε ανάλογα; Γνωρίζει κανείς τους κινδύνους από την οθόνη το υπολογιστή;

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 08/12/2010 at 4:37 μμ

      Το μπλε φάσμα υπάρχει σε κάθε φωτεινή πηγή, τεχνητή ή φυσική. Ωστοσο, το μπλε φάσμα τής Σελήνης και των άστρων, όπως ακόμα και των κεραυνών, αστραπών έχει βρεθεί ότι δεν καταστέλλει την λειτουργία τής επίφυσης δείγμα προσαρμογής τής ζωής στα φυσικά φαινομενα. Οι οθόνες των κομπιούτερ εκπέμπουν μπλε φάσμα και από τη στιγμή που δουλεύει κάποιος -α με το ξείνημα τής νύχτας -και αυτοί – διατάζουν την επίφυση να μη λειτουργεί επειδή τής λένε ότι είναι ημέρα!

      Απάντηση

  5. Posted by Μαρία Σ on 08/12/2010 at 5:17 μμ

    Συνεπώς το μυστικό πέρα από τα δερματολογικά προβλήματα ή την επικινδυνότητα λόγω σπασίματος της λάμπας (όπως πριν από λίγο συνέβει σε μένα γιατί γκρίνιαζα να βγάλουμε την λάμπα οικονομίας από το καθιστικό που συγκεντρωνόμαστε , την ακούμπησα στο τραπέζι και έτσι όπως είναι στρογγυλή έπεσε κάτω!) το μυστικό είναι να μην δουλεύουμε βράδυ πολλές ώρες μπροστά στο κομπιούτερ γιατί διαταράσετε η μελατονίνη που εκκρίνεται και επίσης στα σημεία χώρων που καθόμαστε ειδικά αν μετά το βράδυ είναι χώρος συγκέντρωσης- να μην βάζουμε τέτοιες λάμπες. Αν και θεωρώ πολύ σοβαρή την επίπτωση που προκαλείται λόγω του σπασίματος της λάμπας.!

    Απάντηση

  6. Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 09/12/2010 at 1:25 μμ

    Η εκτίμησή μου είναι ότι το σημαντικότερο μειονέκτημα των λαμπτήρων “εξοικονόμησης” αποτελεί το μπλε φάσμα τους. Είναι εξαιρετικά ισχυρό και επεμβαίνει στη λειτουργία οργάνου τού σώματός μας! Εκτιμώ πως ούτε θα σας περνούσε από το μυαλό να έχετε σπίτι σας ένα μαραφέτι που να επεμβαίνει π.χ στη λειτουργία τού θυρεοειδή σας! Και όμως αυτό γίνεται με αυτές τις λάμπες καθώς επεμβαίνουν στη λειτουργία τής επίφυσης με το ξεκίνημα τής νύχτας.
    Το δεύτερο σημαντικό είναι οι βλάβες στο βυθό τού οφθαλμού μέσω πάλι τής μπλε ακτινοβολίας, που μόνο αυτή περνάει στο βάθος. Οι υπεριώδεις κάνουν ζημιά κυρίως στην επιφάνεια των ματιών.
    Το τρίτο σημαντικό είναι τα ηλεκτρομαγνητικά τους πεδία, που είναι πολλά και επικίνδυνα. Αυτές οι τρεις συνιστώσες υφίστανται συνεχώς όσο είναι αναμμένες οι “οικονομικές” και όλες οι φθορισμού και σχεδόν όλες οι LED και κάθε οθόνη κομπιούτερ, iPad, κινητού τηλεφώνου κ.λπ.
    Βεβαίως η κάθε τεχνητή πηγή φωτισμού έχει διαφοροποιούμενη ισχύ στο φάσμα τού μπλε, την οποία δεν έχω ούτε τις γνώσεις ούτε το κουράγιο να ασχοληθώ για να βρω τα μεγέθη. Το σίγουρο είναι ότι όσο πιο ισχυρή τόσο πιο βλαβερή, για την επίδραση στην επίφυση και στο βυθό τού οφθαλμού, όπως αναφέρουν οι ειδικοί.
    Ο υδράργυρος είναι το λιγότερο σοβαρό θέμα (απαράδεκτο για πράσινες λάμπες) αν και λανθασμένα έχει προβληθεί ως το σημαντικότερο. Άλλωστε είναι θέμα χρόνου να βρουν λάμπες “οικονομίας” χωρίς υδράργυρο.
    Ακολουθούν στη συνέχεια τέταρτα και πέμπτα κ.λπ. τα άλλα προβλήματα που προκύπτουν από τη χρήση τους.
    Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η εναλλαγή ημέρας και νύχτας (οι κιρκάδιοι ρυθμοί) είναι γνωρισμα τής ζωής γραμμένο στο DNA! Η λειτουργία τής επίφυσης κατά τη νύχτα με την έκκριση μελατονίνης συμβαίνει σε όλα τα ζώα, ακόμα και σε αυτά που είναι νυκτόβια, κυνηγούν δηλαδή τή νύχτα.
    Αποτελεί έγκλημα οτιδήποτε παρεμβαίνει σε αυτές τις λειτουργίες και τα σύγχρονα φώτα κατά τη νύχτα, είτε είναι λάμπες φθορισμού, είτε φώτα σε ντίσκο, είτε φώτα αυτοκινήτων, είτε στους δρόμους, κάνουν ακριβώς αυτό. Το ζήτημα είναι λοιπόν ευρύτερο και κατά πολύ σοβαρότερο από τον υδράργυρο.
    Οι βιομηχανίες πρέπει να βρουν φως χωρίς το επικίνδυνο φάσμα τού μπλε, χωρίς ηλεκτρομαγνητικά σκουπίδια, χωρίς τοξικά πλαστικά, χωρίς υδράργυρο.
    Μέχρι τότε οι λάμπες πυράκτωσης και η μη διαταραχή των κιρκάδιων ρυθμών μας είναι μια κάποια λύση.

    Απάντηση

  7. Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 11/12/2010 at 7:19 μμ

    Ζητώ συγγνώμη που δεν σχολίασα καθόλου το ζήτημα τής σπασμένης λάμπας, που είναι πράγματι πολύ σοβαρό ζήτημα. Ανέβασα ειδικά για εσάς το κείμενό μου: “Καταναλωτές κόψτε το λαιμό σας…” για να δείτε την απόλυτη άγνοια κάθε δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα τόσο για τους κινδύνους, όσο και τις μεθόδους καθαρισμού μια σπασμένης τοξικής πράσινης λάμπας.

    http://light1and2life.wordpress.com/2010/12/11/καταναλωτές-βάλτε-βαθιά-το-χέρι-στην-τ/180-187/

    Επίσης διαβάστε, για να πάρετε μόνο μια αμυδρή ιδέα για την οργανωμένη παραπληροφόρηση και υποβάθμιση των κινδύνων, η οποία σαφώς κάποιους εξυπηρετεί… Από εδώ:

    http://light1and2life.wordpress.com/2010/12/11/οι-τεράστιες-διαφορές-στις-οδηγίες-κα/

    Απάντηση

  8. Καλησπέρα έχω κάποιες ερωτήσεις σχετικά την οργόνη μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου; Το email μου είναι neas@mousaios.gr

    Ευχαριστώ.. και συνεχίστε την καλή δουλειά..

    Απάντηση

  9. Posted by Μαρία Σ on 23/12/2010 at 7:16 πμ

    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες θα τις μελετήσω τώρα στις διακοπές των Χριστουγέννων. Καλά Χριστούγεννα!

    Απάντηση

  10. Posted by Σταυρος on 06/01/2011 at 3:45 μμ

    Καλησπερα και καλη χρονια.Απο αυτα που διαβασα ειδα οτι κανατε οργονοθεραπεια στην αμερικη.Θα ηθελα την βοηθεια σας για την οργονοθεραπεια αν υπαρχει στην ελλαδα.Θα με βοηθουσατε αρκετα αν μεσω καποιου email επικοινωνουσαμε. Ευχαριστω.

    Απάντηση

  11. Posted by Ευαγγελία Κυρίτση on 12/02/2011 at 4:58 μμ

    Καλησπέρα! Έπεσα κατά τύχη στην ιστοσελίδα σας και θέλω να ρωτήσω αρκετά πράγματα. Έχω αγοράσει κάποιες συσκευές που κατασκευάζει ένας κύριος στο Μπραχάμι, όμως δεν τις ονομάζει συσκευές οργόνης έχει δώσει κάποια δικά του ονόματα και θα θελα να ξέρω αν πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Οι συσκευές αυτές είναι από χαλκό, περιέχουν “ενεργοποιημένο” νερό, δηλαδή νερό που εκπέμπει καλή ενέργεια και παίζει ρόλο το σχήμα τους και οι διαστάσεις τους. Θα ήθελα να με κατατοπίσετε σχετικά με το αν η οργόνη θα βοηθούσε την περίπτωση ενός δικού μου ανθρώπου (μιας θείας μου που της διαγνώστηκε λύκος) και το καλύτερο χώρο με προιοντα οργονης στην Αθήνα για να πάω να δω τι ακριβώς γίνεται. Σας ευχαριστώ πολύ!! Ευαγγελία Κ. Ναύπλιο

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 13/02/2011 at 12:09 μμ

      Δεν έχω τη γνώση σχετικά με τις συσκευές που αναφέρετε και γι’ αυτό δεν έχω άποψη. Πάντως, προτείνω να είστε άκρως επιφυλακτική για οτιδήποτε δεν γνωρίζετε εκτός εάν έχετε από πρώτο χέρι μαρτυρίες αρκετών πασχόντων. Πάνω από δέκα…
      Να είστε επίσης επιφυλακτική με τη χρήση συσσωρευτή οργόνης εάν δεν ελέγξετε πρώτα το χώρο σας με ειδικό επιστήμονα (και μόνο επιστήμονα) που έχει σπουδάσει και γνωρίζει καλά τα περί ηλεκτρομαγνητικής ρύπανσης. Εάν βρει το χώρο καθαρό (χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς μετρητές) τότε φτιάξτε ή αγοράστε συσσωρευτή οργόνης και με πολύ προσεκτικά βήματα δοκιμάστε τις αντιδράσεις στην πάθηση τού λύκου. Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει βελτίωση, αλλά θα ήταν αναγκαίο να υπάρχει συνεχής παρακολούθηση από γιατρό.
      Ωστόσο… πρώτο και ΜΕΓΑ βήμα γι’ αυτή την πάθηση είναι η αποφυγή κάθε λάμπας με αφύσικο φάσμα φωτός όπως φθορισμού (των παλαιών σωληνωτών, και άλλων σχημάτων), LED καθώς και των νέων που λέγονται και λάμπες “εξοικονόμησης”.
      Δείτε την άλλη ιστοσελίδα μου γι’ αυτό το ζήτημα τού τεχνητού φωτός, που είναι πρώτης προτεραιότητας. Χρησιμοποιήστε μόνο λάμπες πυράκτωσης απλές και όχι αλογόνου (ή ιωδίου) όπως λέγονται παραπλανητικά.

      Η δεύτερη προτεραιότητα είναι να ενωθούμε όλοι οι πάσχοντες και να πείσουμε την ΕΕ να ακυρώσει αυτή την άκρως παράλογη νομοθεσία με την οποία έβαλε στη ζωή μας τις τοξικές λάμπες “οικονομίας”. Χρειαζόμαστε μόνο ένα εκατομμύριο ηλεκτρονικές υπογραφές.

      Απάντηση

  12. Posted by Δέσποινα Κλεισιάρη on 01/03/2011 at 12:54 μμ

    Συγχαρητήρια για την πολύ ωραία ιστοσελίδα κ. Χρήστο και ευχαριστούμε για τις σπουδαίες πληροφορίες που μας δίνετε στα άρθρα σας.
    Ως απάντηση στην κυρία Ευαγγελία Κυρίτση που αφορά την ασθένεια λύκο και τη χρήση του συσσωρευτή οργόνης, είναι πως σίγουρα μπορεί να βοηθήσει. Γνωρίζω προσωπικά μια περιπτωση κοπέλας 23 χρονών, πολύ ταλαιπωρημένης από την ασθένεια αυτή,που μπήκε αρχικά υποβασταζόμενη στο Συσσωρευτή και μέσα σε 1 εβδομάδα αποκαταστάθηκαν βασικές λειτουργίες του οργανισμού της, όπως ομαλός ύπνος,έμμηνος ρύση και περπάτημα.Σε 6 μήνες είχε διακόψει κάθε φαρμακευτική αγωγή.Πέρασαν 5 χρόνια από τότε και από όσο γνωρίζω παραμένει υγιής.
    Ο συσσωρευτής οργόνης έχει σώσει και τη δική μου ζωή.

    Απάντηση

    • Θα ήθελα πολύ να μάθω τις εμπειρίες σου με τον συσσωρευτή οργόνης. Ίσως καταφέρω να γράψω ένα βιβλίο με τα πάμπολλα περιστατικά που έχω συγκεντρώσει, μαζί με τη δική μου ιστορία. Στείλε μου κάποιο τηλέφωνο στο akodikas@otenet.gr

      Απάντηση

  13. Posted by Matiz on 01/03/2011 at 3:06 μμ

    Καλησπέρα! Εχω ξεκινήσει μια εργασία για τον Wilchem Reich, στην οποία κάνω μια σύντομη (όσο σύντομη μπορεί να είναι) αναφορά στις ανακαλύψεις και την ζωή του. Κάποιες πληροφορίες έχω αντλήσει απο το άρθρο σας “Σύντομη εισαγωγή στις ανακαλύψεις του Ράιχ”, το οποίο έπεσε στα χέρια μου σε έντυπη μορφή και όσο και εάν έχω ψάξει στο διαδύκτιο για να βρώ την αρχική του έκδοση δεν κατάφερα να βρώ παρά επανεκδόσεις του. (όπως για παράδειγμα στην ιστοσελίδα:http://newdimensioncosmos.wordpress.com/2011/02/04 ). Δεδομένου οτι στην βιβλιογραφία της εργασίας μου θέλω να κάνω πλήρη αναφορά στο άρθρο απο το οποίο άντλησα τις πληροφορίες μου (τίτλος,χρονολογία έκδοσης,σελίδες,τόμος και πού εκδόθηκε) θα ήθελα να με βοηθήσετε στέλνοντάς μου τις πληροφορίες που μου λείπουν. Ευχαριστώ

    Απάντηση

  14. Posted by εμμανουελα on 25/04/2011 at 9:47 μμ

    καλησπερα. Πραγματικα ειναι πολυ σημαντικες οι πληροφοριες σας και ο συνδεσμος αυτος για να ξυπναει ο κοσμος σιγα σιγα. Πως θα μπορουσα να ερθω σε επικοινωνια μαζι σας για καποιο θεμα και μετα από ενα προσωπικο “θαυμα”?

    Απάντηση

  15. Posted by Θόδωρος Αντωνίου on 25/06/2011 at 8:21 μμ

    Αγαπητέ φίλε Χρήστο

    Με τα παρακάτω λόγια που παραθέτεις στην αρχή της σελίδας “Σχετικά με το Χρήστο Μουσουλιώτη” χτυπάς κατευθείαν στο κέντρο της αλήθειας (του πυρήνα) :

    “… δεν έχει καμία σημασία οποιοδήποτε κοινωνικοπολιτικό “καπέλο” φορά ο καθένας μας, είτε είναι μαυροκόκκινο, κόκκινο, πράσινο, μπλε, ή μαύρο, χριστιανικό ή μουσουλμανικό, μυστικιστικό, επιστημονικό ή οτιδήποτε άλλο. Αντιλήφθηκα ότι η μοναδική και μόνιμη αξία που κουβαλάμε σε όλη τη ζωή μας είναι η δομή τού χαρακτήρα μας. Αυτή είναι που καθορίζει και προδιαγράφει τα πιστεύω, την ερωτική και κοινωνικοπολιτική δράση μας. Πάνω σε αυτή τη δομή φοράμε τα ποικίλα “καπέλα” μας αυταπατώμενοι. …”

    Λόγια σοφά.

    Ο φίλος σου
    Θόδωρος Αντωνίου

    Απάντηση

  16. Posted by Mary on 18/11/2011 at 10:22 πμ

    ενδιαφέροντα όλα αυτά και πολύ προχώ…….θα έλεγα. Χρειαζόμαστε ακόμη και άλλα, όπως αν μπορεί ο καθένας να έχει ή να κατασκευάσει κάτι τέτοιο {εννοώ αν πληρούνται οι προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο πάνω σχετικά με το χώρο}.Επίσης τι γίνεται αν δεν υπάρχει άμεσο θέμα υγείας-θεραπείας? Μπορεί κανείς να ασχοληθεί στο επίπεδο πρόληψης και αποκατάστασης της ενέργειας? Σε κάθε περίπτωση θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να ξέρουμε τι μπορούμε, -αν μπορούμε- να κάνουμε κάτι χωρίς να κινδυνεύουμε {εννοώντας από εξωτερικούς παράγοντες}. Οι καιροί είναι δύσκολοι και θεωρώ ότι πρέπει να κινούμαστε προσεκτικά……Με πολύ αγάπη καταθέτω αυτά που σκέφτομαι και θα εκτιμούσα μια απάντησή σας.

    Απάντηση

    • Ναι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο συσσωρευτής οργόνης και προληπτικά. Προσωπικά αυτό κάνω εδώ και δεκαετίες. Τονίζω ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην “μπλέκουμε” ηλεκτρομαγνητικά πεδία κάθε είδους με τον συσσωρευτή. Ο χώρος όπου θα βρίσκεται πρέπει να μην έχει καθόλου τέτοια αόρατα σκουπίδια. Όσο για τους εξωτερικούς παράγοντες, εάν εννοείτε οτιδήποτε άλλο εκτός από τα ηλεκτρομαγνητικά σκουπίδια, σίγουρα δεν υφίσταται καμία παρανομία με τη χρήση συσσωρευτή οργόνης. Βεβαίως τον Ράιχ τον συκοφάντησαν και τον κυνήγησαν οργανωμένα “σκυλιά” και “ύαινες” κάθε είδους κατεστημένου, αλλά σήμερα ακόμα και στην Αμερική, όπου υπάρχει η δικαστική απαγόρευση ύπαρξης των βιβλίων του, (τα έκαψαν όλα οι αθεόφοβοι!) έχουν εκδοθεί εκ νέου όλα, από πολύ γνωστό εκδότη, σε σαφή κόντρα γι’ αυτή την απόφαση, επειδή πολύ απλά αυτή η απαγόρευση (και καύση) ήταν και είναι κατάφωρα αντισυνταγματική και ξεκάθαρα φασιστική. Συνακόλουθα πωλούνται σήμερα στις ΗΠΑ και αλλού συσσωρευτές οργόνης.

      Απάντηση

  17. Posted by markos k on 30/11/2011 at 5:12 πμ

    Γεια χαρα κ Μουσουλιωτη. Αυτο εδω το blog ειναι χωρις αμφιβολια ενα απο τα καλυτερα που υπαρχουν σχετικα με το γενικοτερο θεμα ”οργονομια”. Αυθεντικη οργονομια, πραγμα σπανιο στο διαδικτυο. Μπραβο για τις προσπαθειες σας.

    Ερωτησεις
    1. Πως μπορω να εχω εναν ”κωδικο προσβασης” σε ολα τα αρθρα??? Ενδιαφερομαι πολυ για αυτο!

    2. Μπορω να σας γραψω εκτενεστερα σε καποιο e-mail, η οπουδηποτε ενδεικνυται? Αν και κλασσικος πιανιστας στο επαγγελμα, και κατοικος Γερμανιας (Στουτγκαρδη), κινουμαι συχνα στην Ελλαδα και θα χαιρομουν να σας προσκαλεσω σε καποια συναυλια μας, οπου μπορουμε να τα πουμε απο κοντα!

    3. Θα αξιζε, με τον ευστοχο τροπο γραφης σας, να αναφερθειτε τοσο στις μυστικιστικες διαστρεβλωσεις της οργονομιας που εμφανιζονται εδω κι εκει, οσο και στην χυδαια επιθεση δυσφημισης που υφισταται το προσωπο και το εργο του Dr. Reich απο τις σαρκαζουσες υαινες του μηχανιστικου επιστημονισμου (”skeptics” κλπ)

    4. υπαρχουν επαγγελματιες ψυχιατροι οργονομικως καταρτισμενοι στην Ελλαδα?

    Γιατι, οσα και να κανουμε εμεις μεταξυ μας, ειμαστε ”μη-ειδικοι” στα ματια του κοσμου, και η κατηγορια του οτι ”παιζουμε τον γιατρο” ειναι συχνη και αδικη. Εξ’ αλλου, τοσοι φιλοι καλλιτεχνες και φοιτητες εξομολογουνται στην σιγαλια της νυχτας το ποσο αναγκη εχουν απο θεραπεια. Νοιωθουν κομπαρσοι στην ιδια τους την ζωη, ”κλειδωμενοι”, ανημποροι. Μοναξια, συγκινησιακες δυσλειτουργιες, φοβιες και νευρωτικα συμπτωματα. Ολοι τα ξερουμε, και ολοι υποφεραμε απο αυτα, η ακομη υποφερουμε. Ομως το επομενο πρωι ολα υποτιθεται πως ειναι καλα, και η τερατωδης κοινωνικη, συγκινησιακη και σεξουαλικη δυστυχια αποδιδεται σε πολιτικα η οικονομικα αιτια η διαλυεται σε φλυαριες καθε ειδους….

    Σαν πολλα να τα ‘πα. Τις καλυτερες ευχες μου για το εξαιρετικο αυτο blog!
    M.K.

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 19/01/2012 at 11:28 πμ

      Μετά από αρκετό καιρό απαντώ στα ερωτήματά σας. Ήμουν χωρίς δυνατότητα να γράψω οτιδήποτε εξαιτίας φρικτών πόνων που μου δημιούργησε για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα 15 περίπου χρόνων το Β27. Πρόκειται για ένα γονίδιο που δείχνει προδιάθεση για αγκυλοποιητική σπονδυλοαρθρίτιδα, τής οποίας τότε και τώρα ανακόπηκε η πλήρης ανάδυσή του με τη χρήση συσκευών οργόνης. Πρόκειται για μια μεγάλη ιστορία την οποία θα παρουσιάσω, δεδομένου ότι αποτελεί μια σαφή απάντηση στις ανοησίες των λεγόμενων scepitcs, όταν κρίνουν τη θεραπευτική αξία των συσκευών οργόνης τού Ράιχ.
      Σχετικά με τον κωδικό. Δεν υπάρχει κανένα κρυφό άρθρο. Το μόνο που βρίσκεται κλειστό με κωδικό αφορά την ιστορία τού Ελληνικού Συλλογου Οργονομίας, την οποία επεξεργαζόμαι συνεχώς και διορθώνω με τις υποδείξεις μελών και φίλων τού Ε.Σ.Ο. Θα ανέβει στο ίντερνετ ανοιχτό όταν διορθωθεί πλήρως.
      Γράψτε μου στο e-mail akodikas@otenet.gr
      Σχετικά με το νέο αηδιαστικό βιβλίο “Adventures in the orgasmatron”, αξίζει να σας αναφέρω την εμπειρία μου ως επαγγελματία δημισογράφου. Η ποιότητά μας αποκαλύπτεται πλήρως από το πώς χειριζόμαστε τέτοια θέματα. Παραπέμπω ως παράδειγμα σχετικό κείμενο που είδε το φως στο ένθετο περιοδικό τής “Ελευθεροτυπίας” “Woman’s Enigma”. Δημοσιεύθηκε στις 20.11.1011 γραμμένο από την κ. ‘Ελενα Σπανδώνη, η οποία κατάφερε, αν και ασχοληθηκε με ένα βούρκο, να προβάλλει, έστω και όχι άριστα, αλλά αρκετά ικανοποιητικά, ορισμένα σημεία των ανακαλύψεων τού Ράιχ χωρίς να κιτρινίσει το κείμενό της.
      Φαντάζεστε κάποιος κρυφός λιβελλογράφος να έπιανε το ίδιο θέμα;
      Επίσης, ένα καλό κείμενο, το οποίο αποκαλύπτει τον κιτρινισμό και τις απίστευτες μεθόδους παραπληροφόρησης των sceptics, είναι αυτό τού John Wilder με τίτλο: “CSICOP, Time Magazine, and Wilhelm Reich”.
      Ευχαριστώ για τα καλά λογια.

      Απάντηση

  18. Posted by pavlo on 14/03/2012 at 11:29 πμ

    νομιζω οτι θετεις αρκετα λαθος την σχεση μαρξισμου/Β.Ραιχ. Δεν θελω ουτε να σε προσβαλω ουτε να αναδειχτω ως ικανοτερος ή σοφοτερος, αλλα πρεπει να αποδεχτουμε οτι στη ζωη (η οποια οπως πολυ σωστα αναφερεις δεν ειναι καθετη και οριζοντια) ποτε δεν σταματαμε να μαθαινουμε. Η γνωση λοιπον δεν σταματαει μεχρι τον Β.Ραιχ. Προφανως δεν ηταν καποιος θεος, (και ο Μαρξ το ιδιο), ανθρωποι ητανε και ετσι η ευτυχια της γνωσης που αντλουμε απο αυτους δεν πρεπει να μας κανει “φανατισμενους” ή δογματικους με αυτους. Ηθελα να παρεμβω απλως για να αναφερω οτι μαρξισμος δεν ειναι μονο αυτο που προφανως θα εχεις στο μυαλο σου (για να αναφερεις οτι γκρεμιστηκαν οι αριστεριστικες αυταπατες σου), αλλα υπαρχουν ρευματα που τον μελετουν ως κατι ρευστο και συνεχως τον εμπλουτιζουν, εντασωντας στα πλαισια του και την σεξουαλικη και κοινωνικη απελευθερωση περαν της οικονομικης (Μαρξ) ή της εθνικης (Λενιν) κ.ο.κ. Ο Ραιχ ήταν μαρξιστης και επηρεασε πολλους προοδευτικους μαρξιστες. Το γεγονος οτι απομακρυνθηκε εχει να κανει με την συγκηνησιακη πανουκλα που ειχε κατατροπωσει τους κομμουνιστες της τοτε εποχης. Λαθεμενα θεωρεις οτι ο μαρξισμος ταυτιζεται μονο με τον υλισμο. Σιγουρα απουσιαζει το “θειο”, ωστοσο αν τον κοιταξουμε σαν κατι ρευστο, σαν μια σωστη και σοφη θεωρια, τοτε θα ανακαλυψουμε το πως μπορει να συνδυαστει και με αλλα πραγματα (πχ οργονη και κοινωνικες επιπτωσεις της σεξ.καταπιεσης). Μα ισα ισα, ο μαρξιστικος αριστερος χωρος ειναι ο μοναδικος χωρος που μπορουν να περασουν οι ιδεες του Ραιχ. Σιγουρα υπαρχουν καθετοποιημενα ατομα, αλλοι αγκυλωμενοι με τον Σταλιν, αλλοι με τον υλισμο, ωστοσο ειναι απτους ελαχιστους χωρους που υπαρχουν προοδευτικα μυαλα. Μαλιστα σημερα οι ιδεες του Ραιχ προωθουντε μεσα απο χωρους της αριστερας/ακροαριστερας. Μην μηδενιζεις λοιπον και μην θεωρεις αριστεριστικες αυταπατες επιστημονικες θεωριες σχετικα με την χειραφετηση των λαων. Και τελος ανεφερες οτι ανακαλυψες πως δεν ειμαστε καπιταλιστες,κομμουνιστες,φασιστες και λοιπες ταμπελες, αλλα χαρακτηριζομαστε καθε ανθρωπος ξεχωριστα απο τον χαρακτηρα του. Ναι, συμφωνω, αλλα ο Μαρξ δεν ειπε κατι αντιθετο. Ωστοσο στον αγωνα για κοινωνικη-οικονομικη απελευθερωση και εν τελει σταδιακα απελευθερωση του ατομου, πρεπει να κρατησουμε μια ταμπελα για τον καθενα. Δηλαδη ναι ο Α καπιταλιστης διαφερει απο τον Β καπιταλιστη λογω του χαρακτηρα που κουβαλανε και θα κουβαλανε για παντα, αλλά στο θεμα της επαναστασης εγω θα κρατησω οτι και οι δυο ειναι καταπιεστες. Οποτε θεωρω λιγο μηδενιστικο και ισοπεδωτικο τον ισχυρισμο σου. Γενικως εχω παρατηρησει οτι οι φιλοι του Ραιχ, πολυ συχνα μετατρεπωντε σε οπαδους και δεν μαρεσει καθολου, οπως και για τον Μαρξ. Ετσι γεννηθηκαν οι ναζι, οι σταλινικοι κλπ. Δεν θελω να πιστευω κατι τετοιο για σενα φυσικα, απλως το αναφερω. Καλη συνεχεια

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 14/03/2012 at 11:48 πμ

      Ως πρώτη και άμεση απάντηση, έχω να πω ότι πράγματι προσπάθησες καλά να με σφάξεις με το βαμβάκι.Τόσοι χαρακτηρισμοί κύριέ μου και με τέτοια ευγένεια! Μήπως είστε διπλωματικός υπάλληλος; Ωστόσο βιάστηκες πολύ να κρίνεις το βάθος και το εύρος των μαρξιστικών μου γνώσεων, χωρίς να περιμένεις να κάνουμε διάλογο και βεβαίως δεν φαίνεται να έχεις καταλάβει πλήρως όσα γράφω.
      Θα επανέλθω.

      Απάντηση

  19. Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 16/03/2012 at 10:04 πμ

    Κύριε Παύλο,
    Τα σχόλιά σας, για τις συνδέσεις που κάνω μεταξύ μαρξισμού και οργονομίας, δείχνουν σαφώς ότι δεν έχετε επαφή με την αλήθεια τριών γεγονότων.
    Πρώτον. Ποιος ακριβώς είναι ο συνομιλητής σας και ποιες οι γνώσεις του, μαρξιστικές ή άλλες.
    Δεύτερο. Δεν έχετε διαβάσει παρά ελάχιστα από όσα γράφω σε αυτό το χώρο και επιπλέον γνωρίζετε ελάχιστα – αν όχι τίποτα – από την οργονομική βιβλιογραφία.
    Τρίτο. Αγνοείται παντελώς και συνακόλουθα διαστρεβλώνεται την ιστορική πραγματικότητα, αναφέροντας ότι “ο μαρξιστικος αριστερός χώρος είναι ο μοναδικός χώρος όπου μπορούν να περάσουν οι ιδέες τού Ράιχ”. Η τραγική πραγματικότητα είναι ότι αυτός ο χώρος (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι ένας από τους πολλούς, από όπου εκπορεύθηκαν τα χυδαιότερα κείμενα σε βάρος τού Ράιχ. Η συκοφάντηση ήταν και είναι συστηματική ακόμα και σήμερα, παραδόξως και από το χώρο τής “φωτισμένης” αριστεράς. Τα αισχρότερα λιβελλογραφήματα γράφτηκαν βεβαίως από σταλινικούς και ειδικά εκείνα που τον έστειλαν στη φυλακή όπου και δολοφονήθηκε, μάλλον από κάποιο δύσμοιρο “σκουλήκι” που πήρε οδηγίες από τον Στάλιν.
    Επιπλέον θέλω να σας θέσω τρεις ερωτήσεις, δεδομένου ότι με προκαλέσατε “καλόπιστα”, αν και έχετε άγνοια σε όλα τα ζητήματα που αναφέρετε.
    1. Ποια είναι η σχέση μεταξύ κλειτοριδοεκτομής και μαρξισμού;
    2. Ποιος γνωστός μαρξιστής είπε ότι αυτός που πάει με “χρησιμοποιημένη” γυναίκα είναι σαν να πίνει από ένα βρομερό ποτήρι που κάποιος άλλος χρησιμοποίησε πριν;
    3. Γιατί όλες οι επαναστάσεις και καθεστωτικές αλλαγές καταλήγουν σε μια από τα ίδια;

    Παραμένω στη διάθεσή σας για κάθε είδους ερωτήσεις και διάλογο.

    Απάντηση

  20. Posted by pavlo on 16/03/2012 at 6:38 μμ

    Με τεραστια λυπη μου ειδα οτι εξελαβες το κειμενο μου σαν απειλη ή σαν κατι εχθρικο. Επισης διεκρινα ειρωνια! (μηπως ειστε διπλωματικος υπαλληλος κλπ). Επισης διεκρινα το οτι θελεις να δειξεις οτι εσυ ξερεις και εγω δεν ξερω. Λοιπον φιλε Χρηστο, κοιταξε δεν ειπα οτι ξερω ή οτι δεν ξερω, ή οτι δεν ξερεις ή οτι ξερεις. Εγω ειπα καποια πραγματα.

    Το γενικοτερο συμπερασμα απο αυτα που ειπα και το αφησα να το βρεις εσυ – δε το κανες, δε πειραζει – ειναι οτι η απαξιωση του Μαρξισμου με τη φραση αριστεριστικες αυταπατες και η εξισωση του με ολοκληρωτικα/πατριαρχικογενη/δικτατορικα καθεστωτα (σταλιν,μαο) που μαλλον ενοεις ειναι λαθεμενη και οτι το εργο του Ραιχ ειναι αρηκτα δεμενο με τον επιστημονικο σοσιαλισμο, τον μαρξισμο και τον διαλεκτικο υλισμο. Θα ηθελα να κρατησεις τη λεξη “διαλεκτικος”.

    Στις ερωτησεις που μ κανεις τωρα,
    1) δεν γνωριζω
    2) δεν γνωριζω
    3) αυτο θελει πολυ μεγαλη κουβεντα. φανταζομαι οτι ισως αυτο που θες να ακουσεις απο εμενα ειναι οτι “η συγκινησιακή πανουκλα κλπ κλπ” ή οτι “αυτες οι θεωριες ειναι λαθεμενες και δεν γινεται να λειτουργησουν” ή πολλα ακομη.
    Η αποτυχια εγκειτε σε απειρα πραγματα. Δεν υιοθετω συγκεκριμενα αποψεις του Λενιν ή Τροτσκι/Λουξεμπουργκ περι εφαρμογης ή οχι των θεωριων σε μεμονομενα κρατη κ.ο.κ. αλλα θα σε πληροφορησω οτι υπαρχουν δεκαδες μερη στον κοσμο (μαριναλεδα (ανδαλουσια-ισπανια τρανταχτο παραδειγμα) οπου εχει “πετυχει” το γλυκο.

    Αρα διακρινω οτι αυτο που λες ειναι οτι αφου δεν πετυχαν εκει εκει και εκει ας μη κρατησουμε τα θετικα τους αλλα ας τα κανουμε στην ακρη. Ισως φυσικα να μη το ενοεις ετσι, αλλα δεν γινεται να μην παραδεχεσαι οτι γενικοτερα ο αριστερος χωρος ειναι αυτος που ΠΛΕΟΝ ερμηνευει, μελεταει και προωθει το εργο του Ραιχ. Φυσικα δεν αναφερομαι σε χωρους που ανεφερες (σταλιν πχ) αρα ατοπο αυτο που ειπες περι λασπολογιας απο την μερια του μαρξισμου. Ξερω οτι καταλαβες πολυ καλα τωρα για ποια αριστερα μιλαω. Η αριστερα επρεπε και πρεπει να ειναι διαλεκτικη. Αν δεν εγινε δε φταιει κανενας Μαρξ και οι θεωριες του αλλα αυτοι που την καταντησαν ετσι.

    Και αφου λες οτι δεν πετυχε πουθενα ολο αυτο το ιδεολογημα και ετσι το αποριπτεις, γιατι να μην πει καποιος αλλος οτι αφου και το εργο του Ραιχ δεν εφαρμοσθηκε ποτε και πουθενα μαζικα αρα δεν ειναι ικανο να πεισει τον κοσμο, αρα ειναι αναξιο.
    Βλεπεις λοιπον οτι το να μηδενιζουμε δεν ειναι σωστο.

    Λοιπον εγινε γενικως παρεξηγηση δεν ειχα την διαθεση που εσυ νομιζες και για να σε χαιρετησω με κατι που ισως σε κανει να χαρεις: “Ω, ναι ξερεις εσυ περισσοτερα απο μενα και ναι εχεις δικιο σε ολα και κρατας την απολυτη αληθεια! Τιμη και δοξα σε εμας τους χαζους που τολμησαμε να τα βαλουμε με σενα!” (σε ενα χωριο πριν πολλα πολλα χρονια)

    Χαιρετω!

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 17/03/2012 at 11:38 πμ

      Συνεχίζει να είναι μέγα μυστήριο για μένα πώς γίνεται οι περισσότεροι άνθρωποι να έχουν ισχυρή άποψη για κάτι χωρίς να έχουν βαθιά γνώση. Απ΄ την άλλη μεριά μου δημιουργεί νέα απορία, πώς γίνεται χωρίς να γνωρίζεις το επίπεδο των γνώσεών μου και με τις λίγες μαρξιστικές γνώσεις πολιτικής οικονομίας που ίσως διαθέτεις, να επιμένεις να παραδίδεις μαθήματα διαλεκτικού υλισμού.
      Επιπλέον, χωρίς να γνωρίζεις κοινωνική οργονομία επιμένεις να τη συνδέεις με τον μαρξισμό και όλα αυτά σε ένα πλαίσιο δήθεν φιλικής, αλλά στην ουσία αυστηρής δασκαλίστικης συμπεριφοράς.
      Οφείλω να ζητήσω συγγνώμη ωστόσο, και από εσένα και από όσους διαβάζουν αυτά τα σχόλια. Παραδέχομαι ότι ναι, λειτούργησα νευρωτικά. Τα σχεδόν απλοϊκά επιχείρηματά σου, με κρυφή άγνοια και με φανερή παντογνωσία κάπου χτύπησαν μια νευρωτική χορδή μου. Δεν έπρεπε να γράψω με αυτή τη μορφή το πιο πάνω σχόλιο. Έπρεπε απλά να επισημάνω την άγνοιά σου.
      Όσο για την παλαιότερη γνωριμία μας, πραγματικά θα χαιρόμουν εάν με προσέγγιζες βγάζοντας τη μάσκα τής ανωνυμίας και εάν μου τη θύμιζες, σε μια φιλική προσπάθεια επανασύνδεσης. Αντ΄αυτού προτίμησες “φιλικά” να μου δείξεις την “αλήθεια”…
      Δυστυχώς παλιέ και άγνωστε φίλε μου οι κοινωνικές διεργασίες και οι δυναμικές αλληλοσυνδέσεις των ανθρώπων απέχουν μερικά εκατομμύρια έτη φωτός από αυτά που ισχυριζόταν ο Μαρξ και τα παπαγαλάκια που τον αναπαρήγαγαν διαστρεβλωμένο. Δυστυχώς, κανένας μαρξιστής, οιουδήποτε ρεύματος (ή οινοπνεύματος…) δεν μπορεί να κατανοήσει την ουσία των πραγμάτων, εάν δεν κατανοήσει πρώτα την ουσία και τις επιδράσεις τής θωράκισης στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Θα συνιστούσα λοιπόν σε εσένα και σε εκείνους τους καλόπιστους μαρξιστές, που πραγματικά θέλουν να βοηθήσουν τον κόσμο ώστε να δει ένα καλύτερο πρόσωπο, να προσεγγίσουν την οργονομία και να μελετήσουν συστηματικά το τεράστιο ποτάμι των ανακαλύψεων τού Βίλχελμ Ράιχ, επειδή είναι παντελώς αδύνατο να ενταχθεί η οργονομία, σε κάποιο μικρό μαρξιστικό ποταμάκι. Βλέπεις αυτή είναι η φύση των πραγμάτων. Το μικρά ποτάμια χύνονται στα μεγάλα κι όχι το αντίθετο.

      Απάντηση

  21. Posted by pavlo on 17/03/2012 at 5:22 μμ

    Σου φαίνεται λογικό οι χιλιάδες εργάτες/αγρότες/εργαζόμενοι/φοιτητές από οποιοδήποτε ρεύμα του μαρξισμού κι αν προέρχονται, που αγωνίζονται καθημερινά για δικαιοσύνη, δημοκρατία, ανεξαρτησία, οικονομική και κοινωνική ισότητα, να παρατήσουν τις οργανώσεις, τα κόμματα και τα βιβλία τους και να σηκώσουν τα χέρια ψηλά σε όλα αυτά που συμβαίνουν κάνοντας ρητορεία για την οργονομία?

    Σου φαίνεται μάλλον εφικτό? Έχω γνωρίσει οικογένειες εργατών στο τάδε ή στο δείνα αριστερό κόμμα που παλεύουν συνεχώς για μια αξιοπρέπεια και βλέπω κάτι το αγνό στην προσέγγισή τους στις θεωρίες του Μαρξ, Εγκελς, Λενιν, Τροτσκι κλπ.

    Έστω λοιπόν οτι εγώ δέχομαι όλα όσα μου είπες. Θέλεις να πάω και να τους πω λοιπόν αύριο κιόλας, “παιδιά παρατήστε τα όλα, είναι ανούσια, δεν θα λειτουργήσουν, δεν υπάρχει εκμεταλευτής και εκμεταλευόμενος, αλλού είναι το παιχνίδι, μην φωνάζεται ενάντια στους καπιταλιστές, τους ιμπεριαλιστές, τους τραπεζίτες, τα αφεντικά, τους ναζί, σταματήστε την οργάνωσή σας στα αριστερά κόμματα και τις οργανώσεις σας, όλα αυτά είναι αυταπάτες, τίποτα δεν θα αλλάξει μην αναμασάτε ότι σας λένε στο κόμμα, δεν είστε ελεύθεροι, ο χαρακτήρας μας είναι αυτός που μας οδηγεί πάντοτε, αλλάξτε πρώτα τον εαυτό σας κλπ κλπ κλπ”

    Θεωρείς σωστό να γίνει κάτι τέτοιο? Να τους πω ότι είναι μάταιος όλος αυτός ο αγώνας τόσων χρόνων, όλες αυτές οι στιγμές που ζήσαμε σε αγώνες μαζί? Να τους πω ανοίξτε τα χέρια σε ότι έρθει, μην αγωνίζεσθε με τους χαζούς αριστεριστές, νοσταλγούς του μάο και του στάλιν, είστε και εσείς φασίστες κλπ κλπ?

    Τι θα γυρίσεις να πεις στα παιδιά τους που ζούνε 5 άτομα με 900 ευρώ το μήνα και το μέλλον των παιδιών είναι ακόμα χειρότερο? Να παλέψουμε για την οργονομία πρώτα και να αφήσουμε το “μικρό ποτάμι”?

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 19/03/2012 at 9:37 πμ

      Προφανώς δεν έχω γίνει αντιληπτός και επειδή η συζήτηση τραβάει σε μάκρος θα αναγκαστώ να γράψω μερικά αναλυτικά κείμενα σε αυτό το μπλογκ σχετικά με τα ερωτήματα και τις απορίες σου.
      Ωστόσο, πριν επανέλθω πολύ αναλυτικότερα, κράτησε στο μυαλό σου τούτη την ερώτηση, την οποία θα αναλύσω προσεχώς χρησιμοποιώντας την οργονομία, με στόχο να γίνουν σαφείς οι κοινωνικές και οικονομικές διεργασίες που εξελίσσονται κάτω από τη μύτη μας, μια ερώτηση για την οποία οι απαντήσεις που έχουν δοθεί μέχρι σήμερα, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι τουλάχιστον αφελείς:
      Πώς συνέβη ένα ανέραστο και αποτυχημένο κοινωνικά άτομο, ένας Πολύ Μεγάλος Ψυχοπαθής να καταφέρει να ξεγελάσει δεκάδες εκατομμύρια Γερμανούς κατακτώντας την εξουσία, καταφέρνοντας στη συνέχεια να αιματοκυλίσει την ανθρωπότητα;

      Προσεχώς, στην οθόνη τού υπολογιστή σας…

      Απάντηση

  22. Posted by pavlo on 19/03/2012 at 9:56 πμ

    το μυαλο μου παει στη μαζικη ψυχολογια του φασισμου του Ραιχ

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 20/03/2012 at 9:19 πμ

      Ναι. Σωστά το σκέφτηκες. Βεβαίως, η οργονομία δεν είναι μόνο η “Μαζική Ψυχολογία τού Φασισμού”. Αναλύει ένα τεράστιο εύρος θεμάτων, πολύ ευρύτερο από όσο αναλύει οποιαδήποτε σχολή πολιτικής οικονομίας. Ωστόσο, ας σταματήσουμε εδώ αυτή την κουβέντα επειδή δεν βγάζει πουθενά, είναι ασαφής και ταυτόχρονα ελλειπής. Περιμένω τα σχόλιά σου όταν θα γράψω τα σχετικά θέματα.

      Απάντηση

  23. Posted by ΔΗΜΗΤΡΗΣ on 16/04/2013 at 8:36 πμ

    Καλησπέρα κ. Χρήστο, το όνομά μου είναι Δημήτρης από Πειραιά. Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον τα άρθρα σας και θα ήθελα να σας συγχαρώ για την πολύ όμορφη ιστοσελίδα σας αλλά περισσότερο για τα εκτενεί & διαφωτιστικά σας άρθρα που με εντυπωσίασαν.
    Είπα επιτέλους και ένας άνθρωπος που δίνει σωστή & ορθή ενημέρωση προς το κοινό, για τον Βίλχελμ Ράϊχ, χωρίς να το παραπληροφορεί.
    Εγώ ασχολούμαι με τα γραπτά & τα βιβλία του Ράϊχ περίπου 3 χρόνια. Έχω διαβάσει κάποια βιβλία του όπως : Η Λειτουργία του Οργασμού, Η Ανάλυση του χαρακτήρα, Man in the Trap, Η Βιοπάθεια του Καρκίνου κ.λ.π και έχω μελετήσει ως κάποιο σημείο τα γραπτά του.
    Με ενδιαφέρει να σας συμβουλευτώ ή και να συζητήσω μαζί σας από κοντά ή τηλεφωνικώς 2 θέματα.
    α) Το πρώτο είναι εάν έχετε να μου συστήσετε κάποιον που να κατασκευάζει καλούς οργονωσυσσωρευτές ή και οργονοβόλο που τον εμπιστεύεσται, για να αγοράσω ένα, για προληπτικούς & θεραπευτικούς σκοπούς, ή μήπως πιστεύεται πως είναι καλύτερα να το κατασκευάσω μόνος μου? Απλά θα ήθελα την βοήθειά σας και την καθοδήγησή σας στο θέμα αυτό διότι θέλω σωστές κατασκευές που να λειτουργούν.
    Εάν έχετε κάποιο περίπτερο με βιβλία και κατασκευές για να τα δω από κοντά και να αισθανθώ και εγώ την οργόνη εν δράση, πληροφορίστε με για να σας βρω άμεσα.
    β) Δεύτερον θα ήθελα να συζητήσουμε το θέμα της ελεύθερης ενέργειας από την οργόνη που με ενδιαφέρει πολύ εξίσου. Έχω κάποιες ιδέες στο θέμα και θέλω να ζητήσω και την δική σας άποψη, από την πολύχρονη πείρα σας και μελέτη που έχετε κάνει και εσείς.

    Παλαιότερα για παράδειγμα, είχα βάλει στρώματα εναλλάξ οργανικού και ανόργανου υλικού σύμφωνα με τις αρχές του Ράϊχ (όχι όμως οργονοσυσσωρευτή) πάνω από μια μπαταρία, η οποία, προς έκπληξή μου, όχι μόνο δεν έχανε πλέον άλλο το φορτίο της αλλά σιγά σιγά και αργά το ανακτούσε, και να φανταστείτε δεν ήταν καν κλειστό όπως ο οργονοσυσσωρευτής, απλά στρώσεις πάνω από μια 9βολτη αφόρτιστη μπαταρία. Συγνωμη για τα πολλά που έγραψα και ελπίζω να τα πούμε ή να επικοινωνήσουμε σύντομα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 16/04/2013 at 12:13 μμ

      Αγαπητέ Δημήτρη,
      Συγχαρητήρια για τη δημιουργική φαντασία σου. Μόλις χθες έμεινα από μπαταρία και σκεφτόμουν να τη βγάλω από το αυτοκκίνητο κα να τη βάλω σε ένα συσσωρευτή για να δω τι θα συμβεί. Θα το έκανα σήμερα αλλά πρέπει να περάσω από ΚΤΕΟ. Πάντως θα πειραματισθώ με την πρώτη ευκαιρία.
      Δεν μπορώ να εγγυηθώ για κανέναν που να κατασκευάζει σωστό συσσωρευτή αν και γνωρίζω αρκετούς. Εγώ προσωπικά δεν ασχολούμαι με την κατασκευή τέτοιων συσκευών και δεν έχω κανένα περίπτερο. Εάν διάβασες ένα σχετικό σημείωμα για ένα περίπτερο αυτό ήταν κατά τη διάρκεια τηε έκθεσης βιβλίου στην Αθήνα.
      Η καλύτερη και φθηνότερη λύση είναι μια κατασκευή συσσωρευτή που θα έχεις εσύ τον έλεγχο. Ακολούθησε τις οδηγίες από τα βιβλία που υπάρχουν, αλλά απέφυγε να βάλεις υαλοβάμβακα ως οργανικό υλικό λόγω των παρενεργειών του στην περίπτωση που ίνες διαφύγουν στο περιβάλλον.
      Βεβαίως να τα πουμε. Στείλε μου το τηλέφωνό σου στο akodikas@otenet.gr.

      Απάντηση

      • Posted by ΔΗΜΗΤΡΗΣ on 17/04/2013 at 7:34 πμ

        Σας ευχαριστώ κ. Χρήστο, τα έστειλα τα στοιχεία μου με τα τηλέφωνα στο e-mail σας, όποτε θέλετε και έχετε χρόνο επικοινωνείσται μαζί μου, θα χαρώ πολύ να μιλήσουμε τηλεφωνικώς!!! Καλή σας μέρα!!!!

  24. Posted by lazaros on 12/10/2013 at 12:02 μμ

    Kαταρχην συγχαρητηρια για το υφος και το υψος που κρατατε οταν ερχεστε σε αντιπαραθεση με τον μαρξιστη.κομμουνιστη,ιδεολογο,αγωνιστη και συμπαραστατη των ελληνικων οικογενειων που πινανε και ταλαιπωρουνται στον αγωνα επιβιωσης που δινουν καθημερινα.(καλα τελικα υπαρχουν ακομα ολοι αυτοι οι στενομυαλοι ανθρωποι που θελουν να βαλουν στην επιστημη πολιτικη ταμπελα )και μετα απο καθε πορεια διαμαρτυριας πανε και πινουν τα κρασακια τους στις ταβερνες αδιαφορωντας για το χαος που προκαλεσαν
    Αλλα και αν ακομα θελει να πει κατι (λεγωντας κατα τα γραφομενα του οτι γενικοτερα ο αριστερος χωρος ειναι αυτος που ΠΛΕΟΝ ερμηνευει, μελεταει και προωθει το εργο του Ραιχ)παλι λαθος θα ειναι διοτι αν ανατρεξουμε λιγο και στην Ελληνικη φιλοσοφια (την οποια την εχουμε παραμελημενη )θα δουμε οτι υπαρχει μια συνεχεια της η μαλλον μια πιο μοντερνα και μεταγλωτισμενη ερμηνεια της διοτι κατα τον Αριστοτελη η κοσμικη ενεργεια που ο ΡΑΙΧ ονομαζει Οργονη αναφερεται με την ονομασια Αιθερας.
    Και μαλιστα λεει οτι αυτου του ειδους η ενεργεια βρισκεται σε καθε μερος του συμπαντος περιβαλλοντας τα παντα χωρις να αφηνει κανενα κενο.Ευτυχως που δεν ζουσε ο Μαρξ τοτε.
    Οπως και να εχει επειδη γερναμε μαθαινοντας δεν πρεπει να ειμαστε απολυτοι σε τιποτα και να εχουμε την αντιληψη μας και το μυαλο μας ανοιχτο παντα βαζοντας παντα καποια φιλτρα .
    Συγγνωμη για το υφος μου αλλα καμια φορα μεταξυ σιωπης και αναγνωσης πρεπει να λεμε και την αποψη μας (σωστης η οχι ).
    Συνεχιστε κ.Μουσουλιωτη το εργο σας βοηθηστε οσους εχουν αναγκη και μακρια απο Λυκοφιλιες
    φιλικα
    Λαζαρος Α.

    Απάντηση

    • Posted by Χρήστος Μουσουλιώτης on 15/10/2013 at 6:49 πμ

      Πράγματι οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν πρώτοι τον Αιθέρα και αυτό το αναφέρει και ο Ράιχ. Δείτε αυτό το έξοχο κείμενο για τη σχέση τού Αιθέρα με την Οργόνη και τις αμέτρητες φορές που αναφέρεται από τους προγόνους μας με τίτλο: “Ο Βίλχελμ Ράιχ, η Οργόνη ή Αιθήρ και οι Αρχαίοι Έλληνες!”
      Στην ιστοσελίδα: http://www.mousaios.gr/ο-βίλχελμ-ράιχ-η-οργόνη-αιθήρ-και-οι-αρ/

      Απάντηση

  25. Posted by ΤΑΣΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ on 03/02/2014 at 5:58 μμ

    Σκεπτόμαστε να κατασκευάσουμε ένα συσσωρευτή οργόνης και θα θέλαμε να μας πείτε τη γνώμη σας για τα ακόλουθα:

    1. Για μια κατασκευή συσσωρευτή 3 στρώσεων (όπως στο παράδειγμα του βιβλίου «εγχειρίδιο συσσωρευτή οργόνης») , πρέπει πάντα να ξεκινά (απ’ έξω προς τα μέσα) με δύο μη μεταλλικά στοιχεία και να καταλήγουμε σε δύο μεταλλικά; Επιτρέπεται, παραδείγματος χάρη, να ξεκινά η κατασκευή απ’ ένα μη μεταλλικό και να καταλήγει σ’ ένα μεταλλικό;
    2. Αντί για ακατέργαστο βαμβάκι (ως μη μεταλλικό) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βαμβακερό λευκό σεντόνι, με το ενδεχόμενο να έχει υποστεί κάπου είδους κατεργασία;
    3. Ως μη μεταλλικό υλικό, επιτρέπεται η χρήση πλαστικού, όπως του νάιλον συσκευασίας;
    4. Για μεταλλικό υλικό επιτρέπεται η χρήση πλέγματος, όπως το κοτετσόσυρμα;
    5. Ως εξωτερική επένδυση μπορεί να χρησιμοποιηθεί λάσπη από αργιλόχωμα με άχυρο;
    6. Τέλος, μήπως έχετε να μας προτείνετε κάποια κατασκευή που έχετε δοκιμάσει επιτυχώς;

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Τάσος Χριστοδουλόπουλος

    Απάντηση

    • Posted by kodikas on 10/02/2014 at 12:50 μμ

      1. Προτιμήστε συσσωρευτή με πάνω από 6 στρώσεις για να δείτε κάποιο καλό αποτέλεσμα, αλλά με μεγάλη προσοχή. Μπορείτε να βάλετε και ένα στρώμα έξω και μέσα αλλά η κατασκευή είναι καλύτερη με δύο εξωτερικά και δύο εσωτερικά. Πάντα η κατασκευή ξεκινά στο εξωτερικό με μη μεταλλικό υλικό και καταλήγει σε μεταλλικό στο εσωτερικό. Ποτέ χαλκός ή αλουμίνιο. Πάντα σίδερο ή στη χειρότερη περίπτωση λαμαρίνα ανοξείδωτη.
      2. Βάλτε μαλλί όχι βαμβάκι. Έχει περισσότερη φόρτιση. βαμβακερό σεντόνι δεν το συζητώ καν.
      3. Μπορείτε να βάλετε πλαστικό αλλά μερικές φορές ειδικά σε περιβάλλον αστικό δίνει απότομα μεγάλη φόρτιση, άρα δεν το προτείνω.
      4. Προτιμήστε το πυκνό σύρμα κουζίνας αφού το αραιώσετε λίγο. Εάν βάλετε σύρμα προτιμήστε το σύρμα που είναι με πολύ μικρά κενά σαν κουνουπιέρα ή παρόμοιο.
      5. Δεν το έχω κάνει ποτέ ούτε έχω ακούσει. Λογικά πρέπει να γίνεται και ίσως έχει καλύτερη ισχύ.
      6. Η καλύτερη κατασκευή γίνεται με μαλλί προβάτου και σύρμα κουζίνας. Τα εσωτερικά τελικά μεταλλικά στρώματα να είναι σιδερένια. Τα στρώματα να είναι 12 με μαλλί προβάτου και 12 με σύρμα κουζίνας.

      Απάντηση

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 264 other followers

%d bloggers like this: