1ο. Ο συσσωρευτής οργόνης και οι αποδείξεις ζωής, ότι βοηθάει τη ζωή

 

Γράφει:

Ο Χρήστος Μουσουλιώτης

Ο Υπνωτιστής και ο συσσωρευτής

Γνώρισα την απίστευτη αξία τού συσσωρευτή οργόνης όταν ήμουν 28 χρονών. Δηλαδή εδώ και περισσότερο από 30 χρόνια.  Εκείνη την εποχή δεν πίστευα καν την αξία του και ταυτόχρονα είχα βρεθεί να πολεμάω απεγνωσμένα να σώσω τη ζωή μου ύστερα από μια μαύρη εμπειρία με κάποιο πολύ γνωστό (απατεώνα) υπνωτιστή, μια εμπειρία που με «χάραξε» και με έπεισε ότι κάθε θεωρία περί μετεμψύχωσης, μετενσάρκωσης κ.λπ. βρίσκεται μόνο στην ανθρώπινη φαντασία.

 

syssoreytis

Τον είχα γνωρίσει ύστερα από επαγγελματική συνεργασία που είχαμε μαζί του, για τη μετάφραση κάποιων βιβλίων, εγώ και η τότε φίλη μου . Μάθαμε τι έκανε, η τρέλα μου, η περιέργεια και η τάση μου να τον γελοιοποιήσω με έσπρωξαν να δοκιμάσω μια-δύο υπνωτιστικές συνεδρίες μαζί του, αλλά τελικά την πάτησα άγρια. Γι΄ αυτό το θέμα – ευτυχώς – διατηρώ μέχρι σήμερα τη μαγνητοφωνημένη κασέτα μιας υπνωτιστικής συνεδρίας και θα επανέλθω, ειδικά για εκείνους που πιστεύουν τη θεωρία τής μετεμψύχωσης. Ωστόσο, επειδή  το ζήτημα τού συσσωρευτή οργόνης είναι κατά πολύ ουσιαστικότερο, θα αναφέρω σε συνέχειες την τριανταπεντάχρονη περίπου εμπειρία μου με αυτόν.

Είμαστε λοιπόν στο σημείο όπου ήμουν σοβαρά άρρωστος. Είχα περάσει στο κρεβάτι σχεδόν έξι μήνες, είχα χαμηλό πυρετό 37 – 38 και ένιωθα μεγάλη απελπισία, επειδή στην καλύτερη ηλικία μου βρέθηκα ξαφνικά πολύ άρρωστος. Τα μαλλιά μου άρχισαν να ασπρίζουν, είχα αδυνατίσει τρομερά και όλα αυτά χωρίς να υπάρχει εμφανής αιτία. Η απελπισία μου με ώθησε να ξεχάσω τις υλιστικές    και μαρξιστικές προκαταλήψεις μου και να δοκιμάσω «αυτό το κουτί» ύστερα από την υπόδειξη φίλου για να θεραπευτώ από φυματίωση, όπως αποδείχθηκε αργότερα ότι ήταν.

Έξι εφτά χρόνια πριν από τη σχεδόν θανάσιμη εμπειρία με τον υπνωτιστή.

Σε ηλιίκόια 5-6 χρόνια μικρότερη από την πρώτη συνάντησή μου με τον υπνωτιστή, που παρά λίγο να με σκοτώσει.

Μετά από έναν-δυο μήνες καθημερινής χρήσης παρατήρησα κατάπληκτος τις δυνάμεις και την υγεία μου να επανέρχονται και να θεραπεύομαι.

Περιέργως, έμεινε ένα άσπρο σημάδι μεγέθους περίπου 20χ10 εκατοστών στο δεξί πάνω μέρος τής κοιλιάς μου. Πλησίαζε το καλοκαίρι και έφυγα για διακοπές. Έκανα πολύωρη ηλιοθεραπεία νιώθοντας ότι με φορτίζει και μου κάνει καλό, αλλά αυτό το μυστήριο άσπρο σημάδι (που δεν είχε καμία σχέση με λεύκη) αρνιόταν πεισματικά να μαυρίσει, παρά το γεγονός ότι φρόντιζα να μένω για ώρες στον Ήλιο, έχοντας γίνει κατάμαυρος σαν τσουκάλι. Εκείνο το σημείο παρέμενε λευκό!

Το άσπρο σημάδι δημιουργήθηκε καθώς ο υπνωτιστής – και ενώ ήμουν σε ύπνωση -, τίναξε τα χέρια του και τα έβαλε απότομα, χωρίς να με αγγίξει πάνω στην κοιλιά μου για να διακόψει μια πολύ βίαιη αντίδρασή μου στα λεγόμενά του, ενώ ήμουν εν υπνώσει.

Μετά μια εβδομάδα από αυτή τη συνεδρία αρρώστησα βαριά. Μετά έξι μήνες ζωής γεμάτης απελπισία άρχισα να χρησιμοποιώ συσσωρευτή οργόνης που με θεράπευσε, αλλά το άσπρο σημάδι παρέμενε. Απαλλάχτηκα από αυτό ύστερα από τρία χρόνια, αλλά μου άφησε μόνιμη ευαισθησία με ποικίλα συμπτώματα στο άνω δεξιό μέρος τής κοιλιάς.

Όπως ήταν επόμενο, το συμβάν τής απίστευτης θεραπείας με το συσσωρευτή οργόνης με συγκλόνισε. Πριν τον χρησιμοποιήσω είχα διαβάσει κανά δυο βιβλία τού Ράιχ, αλλά στη συνέχεια ξεκοκάλισα τα πάντα. Άρχισα να διαβάζω μανιωδώς κάθε τι γραμμένο από αυτόν, ένα διάβασμα που έκλεισε τον κύκλο του σε δέκα χρόνια περίπου από το συμβάν, αν και για αρκετά χρόνια τον θεωρούσα αδικημένο και λανθασμένα τρελό επιστήμονα, για να μένω κάθε φορά που ολοκλήρωνα ένα βιβλίο του, ακόμα περισσότερο κατάπληκτος για το πόσο υπέροχος ήταν και ταυτόχρονα πόσο παρεξηγημένος.

Ο κόκορας, η αγελάδα και η οργόνη

Αλλά ας επιστρέψουμε στα χρόνια τής οδύνης. Ένα χρόνο μετά τη θεραπεία μου με χρήση συσσωρευτή πήγα στην Ιεράπετρα τής Κρήτης για να δουλέψω στα θερμοκήπια, για λόγους εμπειρίας, μαζί με τη φίλη μου. Εκεί γνώρισα έναν Κρητικό και γίναμε φίλοι. Ο Κρητικός διατηρούσε στάνη δίπλα στα θερμοκήπια όπου εργαζόμασταν και με το τέλος τής δουλειάς βρίσκαμε στιγμές χαλάρωσης και αληθινής φιλίας μαζί του.

Μια ημέρα, καθώς πίναμε τσίπουρο και τρώγαμε μοσχοβολιστό τυρί, μου έδειξε έναν κόκορα που ήταν βαριά άρρωστος και όπως μου είπε ήταν στα τελευταία του. Του ζήτησα να με αφήσει να δοκιμάσω να προσπαθήσω – μπας και τον σώσω  – με κάποια συσκευή οργόνης. Το δέχτηκε αμέσως και την επόμενη ημέρα ξεκίνησα να φτιάχνω ένα οργονοβόλο με σκοπό να βάλω τον κόκορα κάτω από το χωνί τού οργονοβόλου. (Δείτε ένα κουτί οργονοβόλου, το σωλήνα και το χωνί μέσα στο συσσωρευτή. Γι αυτό το συγκεκριμένο οργονοβόλο έχουμε να πούμε πολλά για τα «θαύματα» που έκανε, όταν το χρησιμοποιούσα στο Μεξικό, όπου βρέθηκα το 2006).

Οργονοβόλο που το έχω φτιάξει με εναλλασσόμενες στρώσεις σύρματος κουζίνας και μαλλί προβάτου. Ο σωλήνας είναι ανοξείδωτος σπειράλ, με τυλιγμένο γύρω του σύρμα κουζίνας και μαλλί προβάτου. Το άκρο τού γυμνού σωλήνα μπαίνει σε μια τρύπα και φθάνει έως το μέσο τού οργονοβόλου που η βάση του, το εσωτερικό του δηλαδή, είναι έξι πλευρές που κάνουν ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, φτιαγμένες με γαλβανιζέ λαμαρίνα.

Στην Ιεράπετρα, μόλις ετοίμασα το οργονοβόλο, πήρα τον κόκορα γεμάτος αγωνία, επειδή δεν είχα ποτέ προηγουμένως καμία παρόμοια εμπειρία και τον μετέφερα στο σημείο όπου ήταν το οργονοβόλο βάζοντάς τον κάτω από το χωνί. Ήταν τόσο αδύναμος που δεν μπορούσε να κινηθεί. Καθόταν παθητικά στο σημείο που τον άφησα χωρίς καν να σαλεύει.

Κράτησα το οργονοβόλο από πάνω του, γύρω στη μια ώρα και στη συνέχεια, ενώ παρέμενε ανήμπορος να κινηθεί, τον έπιασα και τον μετέφερα σε περιφραγμένο χώρο. Τη δεύτερη ημέρα έκανα το ίδιο χωρίς να παρατηρήσω κάποια αλλαγή.

Την τρίτη ημέρα ύστερα από μισή ώρα, βλέπω παραξενεμένος τον κόκορα να ανοιγοκλείνει τις φτερούγες του λες και ήθελε να πετάξει και να φταρνίζεται με δύναμη βγάζοντας μια μικρή κούπα πύον από το στόμα! Το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε ανά μια φορά την ημέρα κατά τις επόμενες τρεις ημέρες. Την τρίτη και τελευταία φορά ο κόκορας ανοιγόκλεισε με δύναμη τα φτερά του βρίσκοντας τη δύναμη να σταθεί στα πόδια του και να περπατήσει. Σε λίγη ώρα έδειχνε και πάλι υγιής.

Ο φίλος ιδιοκτήτης τής στάνης είδε κατάπληκτος τη θεραπεία τού κόκορά του και δεν το πίστευε. Άρχισε να σιγοψελίζει ότι ήμουν μάγος και κάτι παρόμοια, μια ιδεοληψία που δυστυχώς ήρθε να ενισχύσει ένα άλλο γεγονός.

Αρρώστησε μια αγελάδα του. Με ρώτησε τι θα μπορούσε να γίνει με την αρρώστια της και του πρότεινα να φτιάξουμε μια οργονοκουβέρτα. Η κατασκευή ήταν πολύ απλή. Βρήκαμε το λεγόμενο κοτετσόσυρμα, σε μέγεθος που κάλυπτε όλη την πλάτη τής αγελάδας και από πάνω του βάλαμε ένα φύλλο πλαστικό στο ίδιο μέγεθος, από αυτά που βρίσκονταν πεταμένα παντού εκεί γύρω, καθώς η περιοχή ήταν γεμάτη με θερμοκήπια καλυμμένα με πλαστικά φύλλα.

Στη συνέχεια βάλαμε ένα ακόμα φύλλο σύρμα και ξανά πλαστικό πάνω στα προηγούμενα. Επαναλάβαμε αυτή τη διαδικασία πέντε φορές καταλήγοντας να έχουμε πέντε φύλλα κοτετσόσυρμα και πέντε φύλλα πλαστικό που εναλλάσσονταν. Σύρμα πλαστικό, σύρμα, πλαστικό κ.ο.κ. Ο τσοπάνος και φίλος μου έβαλε την «κουβέρτα’ στην πλάτη τής αγελάδας και περίμενε να δει τι θα γίνει.

Στο μεταξύ,την άλλη ημέρα εγώ έφυγα για την Αθήνα χάνοντας την εξέλιξη τής ιστορίας. Μετά ένα μήνα περίπου έλαβα ένα γράμμα του που με ευχαριστούσε για τη σωτηρία τής αγελάδας και επαναλάμβανε ότι είμαι μάγος. Του απάντησα ότι δεν είμαι μάγος και πως αυτή τη μέθοδο θεραπείας την ανακάλυψε ο Βίλχελμ Ράιχ. Δεν μου απάντησε ξανά και η γραπτή επικοινωνία μας διακόπηκε εκεί. Δυστυχώς, τον έχασα οριστικά, όταν σε ένα χρόνο από τότε, ταξίδεψα για την Αμερική. Στη συνέχεια θα έμενα στη Νέα Υόρκη για περίπου 10 χρόνια. Θα θεράπευα το έλκος μου, (είχε εμφανισθεί στη δεξιά μεριά τής κοιλιάς μου, εκεί όπου είχε απλώσει τα χέρια του ο επικίνδυνος απατεωνίσκος υπνωτιστής), με χρήση οργονοκουβέρτας και θα ανακάλυπτα από ένα εντελώς τυχαίο γεγονός, ότι στο διάστημα που ήμουν βαριά άρρωστος για ένα εξάμηνο στην Αθήνα και θεραπεύτηκα με τη χρήση συσσωρευτή οργόνης, έπασχα από μια πολύ σοβαρή πάθηση.

Επρόκειτο για φυματίωση.Την αποκάλυψε τυχαία μια αξονική τομογραφία που έκανα για άλλο λόγο, (μετά πέντε χρόνια περίπου από το συμβάν τής ύπνωσης), σε νοσοκομείο τής Νέας Υόρκης, όπου είχα μεταφερθεί ύστερα μετά από οξεία τροφική δηλητηρίαση.

Αλλά αυτά αφορούν τη συνέχεια τής ιστορίας μας που θα ξετυλίξουμε στη συνέχεια.

49 thoughts on “1ο. Ο συσσωρευτής οργόνης και οι αποδείξεις ζωής, ότι βοηθάει τη ζωή

  1. ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΩ ΕΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΗ ΟΡΓΟΝΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ΓΙΑΝΝΗΣ.

    • Διαβάστε τα βιβλία τού Ράιχ: «Ο συσσωρευτής Οργόνης» και τού Ντεμέο «Εγχειρίδιο συσσωρευτή οργόνης». Αποφύγετε να βάλετε υλικά όπως υαλοβάβαμβακα. Προτιμήστε μαλλί προβάτου ως οργανικό υλικό.

  2. Γειά σας
    Μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποιον που παρέχει χρήση δικού του συσσωρευτή οργόνης σε άλλους στην Αθήνα?
    Ευχαριστώ πολύ
    Μαρία

  3. Παράθεμα: Russel, Gödel, Tesla etc and scientific censorship… « Harmonia Philosophica

  4. παρακαλω εαν καποιος μπορει να μου λυσει μια απορια.
    εαν βαλω ενα αλομινοχαρτο και πλαστικο σελοφαν και κανω πχ 20 στρωματα ειναι το ιδιο εαν παρω την ιδια ποσοτητα ακαι αντι να τα βαλω εναλλαξ σε στρωματα εαν απλα το κανω ρολλο?
    το σελοφαν ειναι υδρογονανθρακας αρα σαν ανθρακας πρεπει να δουλευει.Ενναλακτικα θα μπορουσα να βαλω αντι για πλαστικο χαρτι εκτυπωτη?
    Ευχαριστω!

    • Ποτέ μην χρησιμοποιήσεις αλουμίνιο για τέτοιες συσκευές. Κάποιοι άσχετοι χρησιμοποιούν π.χ. χαλκό για να αλλάζουν δήθεν τον καιρό. Αυτό που ίσως κάνουν είναι να προκαλούν χάος. Ο Ράιχ παρατήρησε ότι το καλύτερο μέταλλο είναι το σίδερο. Με αλουμίνιο σε συσσωρευτή είδε τα ποντίκια να χάνουν το τρίχωμά τους. Εύχομαι η απαντησή μου να μην ήρθε αργά. η οργόνη είναι απολύτως πραγματική. !sos! Kάνουμε πειράματα μόνο όταν δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για το περιβάλλον και για τη ζωή γενικότερα.

  5. Τα μενταγιόν οργονίτες κάνουν δουλειά η είναι κατασκεύασμα του εμπορίου. Νομίζω ο Ράιχ δεν μίλησα για αυτά.

    • Δεν έχω πειραματισθεί με αυτά καθόλου. Από όσα έχω διαβάσει και ακούσει από τους δημιουργούς τους έχω αποκομίσει τη σαφή εκτίμηση ότι δεν γνωρίζουν για τι πράγμα μιλάνε. Για παράδειγμα ο χαλκός που χρησιμοποιούν για επιχειρήσεις αλλαγής καιρού είναι ελαφρώς τοξικός με την οργόνη. Το αλουμίνιο είναι βαριά τοξικό. Ο Ράιχ βρήκε ότι συσσωρευτής οργόνης με αλουμίνιο έριχνε το τρίχωμα ποντικών. Η οργόνη είναι πραγματική υποατομική ενέργεια και δεν είναι εύκολο να παίζει κάποιος με αυτήν. Το πείραμα όρανουρ με μια απειροελάχιστη ποσότητα, (ένα μιλιγκράμ) ραδίου σε συσσωρευτή είχε δραματικές συνέπειες για την υγεία όλων των συμμετεχόντων και για την εξέλιξη τής οργονομίας. Ο ίδιος ο Ράιχ έμεινε μεταξύ ζωής και θανάτου για τέσσερις εβδομάδες, τα εργαστήρια στο όργονον έγιναν για τρια χρονια ακατοίκητα και πάνω από την περιοχή υπήρχε ένα μαύρο κυκλικό σύννεφο για μήνες.

  6. – Το αυτοκίνητο εσωτερικά, λειτουργεί σαν ¨αντίθετος¨ συσσωρευτής (απομακρύνει) την οργόνη? Πλαστικό μέσα, λαμαρίνα έξω. Αυτός είναι ο λόγος που δεν αισθάνεται κανείς και τόσο ευχάριστα όταν είναι μέσα σε αυτοκίνητο?

    – Για τους συσσωρευτές μπορεί να χρησιμοποιηθεί και βαμβάκι αντί για μαλλί?

    – Στο εμπόριο κυκλοφορεί εύκαμπτος μεταλλικός σωλήνας με επένδυση πλαστική εξωτερικά. Είναι κατάλληλος για το οργονοβόλο? Μπορεί επιπλέον να τοποθετηθεί ατσαλόσυρμα και να περιτυλιχθεί με μονωτική ταινία?

    – Στο συσσωρευτή του οργονοβόλου μετά τις στρώσεις (στο τελείωμα) με μονωτική ταινία «κλείνουμε» ?

    • Εάν η διάταξη είναι έτσι, πλαστικό μέσα μέταλλο έξω ασφαλώς ναι. Αλλά τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι κάπως διαφορετικά. Τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία πιστεύω πως είναι ο κύριος συντελεστής.
      Το μαλλί έχει μεγαλύτερη – κατά πολύ ικανότητα έλξης της οργόνης.
      Ο Σωλήνας πρέπει να είναι μόνο μεταλλικός. Οχι αλουμινένιος ή κάτι άλλο. Υπάρχουν σωλήνες σπειροειδείς αανοξείδωτοι. Αυτοί είναι οι καλύτεροι.
      Ναι κλείνεις στην εξωτερική πλευρά με μονωτική ταινία. Ή κάτι άλλο που πρέπει να είναι οργανικό υλικό.

  7. Μπορώ να κατασκευάσω κάτι που να συλλέγει την οργόνη στο έδαφος, να το τοποθετήσω στο χωράφι (μικρό σε μέγεθος) και να έχω υγιή και καλή παραγωγή?
    (στο you tube βλέπω διάφορα βιντεάκια με κατασκευές από πολυεστέρα, ρινίσματα σιδήρου, χαλαζία και χαλκό, αλλά … )

  8. Στο http://www.orgonodrome.gr υπάρχουν διάφορες κατασκευές από χαλκό και διάφορα άλλα. Στα λεγόμενα τα δικά σας, του Ράιχ, του Ντεμέο (πήρα το εγχειρίδιο), δεν πρέπει να υπάρχει χαλκός, αλουμίνιο στις κατασκευές μας, εκτός από σίδερο (λαμαρίνα σκέτη ή γαλβανισμένη) και πιστεύω, ότι έτσι είναι αλλά μήπως μου διαφεύγει κάτι?
    Θα ήθελα τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.

    • Ναι, έτσι είναι. Αποφύγετε οπωσδήποτε το αλουμίνιο και φροντίστε το μέταλλα να έχει μανγητικές ιδιότητες. Για να το διαπιστώσετε βάλτε πάνω του μια πυξίδα. Εάν μείνει αδρανής μην χρησιμοποιήσετε αυτό το μέταλλο.

  9. Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ξύλο πεύκου στην εξωτερική επιφάνεια του συσσωρευτή αντι για celotex που δεν βρίσκω στην Ελλάδα?

    • Ναι, βεβαίως. καλό θα ήταν η σανίδες που θα βάλετε να είναι λεπτές. Το αναφέρω ξανά. προσέξτε πολύ το περιβάλλον που θα τοποπθετήσετε το συσσωρευτή.

    • Σε καμία περίπτωση υαλοβάμβακα. Μονο πετροβάμβακα ή μαλλί προβάτου που είναι καλύτερο από όλα.

    • Καλύτερα να την στερεώσεις με πρόκες με μεγάλο κεφάλι, αφού κάνεις πρώτα μια μικρή τρύπα στη λαμαρίνα.

  10. εχω μια απορια. ενω λετε οτι ο χαλκος δεν ενδείκνυται γιατι ολες οι συκευες οργονης που κυκλοφορουν, μεταγιον πυραμιδες κλπ περιεχουν χαλκο στο εσωτερικο τους? βεβαια σε σφαιρες αλλα δεν ξερω αν αυτο εχει σημασια.

      • Διαβάστε στο ίντερνετ για αυτές. Δεν γνωρίζω καθόλου το θέμα. Όσα αναφέρονται γι΄αυτές δεν σχετίζονται με την οργονομία ακόμα κι αν αναφέρεται ο Ράιχ ή κάποιο άρθρο τού Περιοδικού τής Οργονομίας. Το μόνο που γνωρίζω σίγουρα από την ίδια μου τη ζωή και τις εμπειρίες πολλών άλλων είναι ότι ο συσσωρευτής οργόνης είναι εξαιρετικά βοηθητικός για τη ζωή κυρίως επειδή κάνει κάτι που τίποτα δεν μπορεί να κάνει σε αυτό τον πλανήτη. Φορτίζει ενεργειακά το αίμα αλλάζοντας έτσι την αλκαλικότητά του και δημιουργώντας τις ευκαιρίες για τον οργανισμό να εξαλείψει παθογόνες καταστάσεις. Αλλά η χρήση του θέλει προσοχή όπως έχω γράψει πολλές φορές.

    • Αυτές οι συσκευές δεν είναι συσκευές οργόνης. Είναι «ενοράσεις» κάποιων ή κάποιου που νομίζουν ότι είναι κάτι τέτοιο.

  11. Η πλέον μεγαλύτερη απόδειξη για κάτι εάν είναι τοξικό ή όχι είναι η επίδρασή του στο έμβρυο και στα μικρά παιδιά. Έχω γνωρίσει αρκετές εγκυμονούσες που βοηθήθηκαν σημαντικά με τη χρήση συσσωρευτή οργόνης. Η βασική προϋπόθεση για μια εγκυμονούσα είναι να είναι υγιής, και ο συσσωρευτής να μην «ρυπαίνεται» με τις ποικίλες ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες. Εάν έχετε καθαρό περιβάλλον τότε κατά 98% είναι ασφαλής. Ωστόσο πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις.
    Για παράδειγμα ένας φίλος μου με αγκυλωτική σπονδυλαθρίτιδα έβλεπε βοήθεια με τη χρήση συσσωρευτή. Ωστόσο, στην πορεία όταν έμπαινε μέσα άρχισαν να τρίζουν τα δόντια του. Αυτό συνέβαινε επειδή η αύξηση τής ενέργειας που του προκαλούσε ο συσσωρευτής έβγαζε στην επιφάνεια την καταπιεσμένη οργή του. Το αποτέλεσμα ήταν να τρομάξει και μην τον χρησιμοποιήσει ξανά, επειδή στην ουσία δεν είχε κάποιο τρόπο να εκτονώσει αυτη την οργή.
    Με αυτά που γράφω θέλω να τονίσω ότι πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι απρόβλεπτο. Άρα όσα εκφράζω εδώ δεν αποτελούν συμβουλή για θεραπεία, ή παρότρυνση για τη χρήση μιας συσκευής οργόνης, αλλά μόνο δικές μου απόψεις που τις αναφέρω απλά και μονο για ενημέρωση.
    Ο καθένας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την υγεία του και καλό θα ήταν να συμβουλευτεί τον θεράποντα ιατρό του.
    Γράφω ένα κείμενο για άτομα με καρκίνο που θεωρούν ότι βοηθήθηκαν με τη χρήση συσσωρευτή όργόνης. Κάποια στιγμή θα το ανεβάσω. Εκεί αναφέρω για έναν αρχιτέκτονα ο οποίος ζήτησε τη συμβουλή κορυφαίου γιατρού για το εάν θα μπορούσε ο πατέρας του που έπασχε από αθεράπευτη λευχαιμία να κάνει χρήση συσσωρευτή. Ο γιατρός τον ειρωνεύτηκε και εν τέλει του είπε ότι από τη στιγμή που αυτή η συσκευή δεν έχει καμία επίδραση (εννοούσε ότι συγκεντρώνει κοπανιστό αέρα) τότε μπορούσε ο πατέρας του να τον χρησιμοποιεί μαζί με τη χημειοθεραπεία.
    Τελικά έγινε το θαύμα και ο ασθενής θεραπεύτηκε.
    Έχω γνωρίσει αρκετές περιπτώσεις καρκινοπαθών που βοηθήθηκαν σημαντικά όταν έκαναν ταυτόχρονη χρήση συσσωρευτή οργόνης και συμβατικών μεθόδων. Αυτό συμβαίνει επειδή η χρήση συσσωρευτή αυξάνει το οργανισμικό σφρίγος και είναι η μόνη συσκευή που βελτιώνει σημαντικά την εικόνα (το ενεργειακό πεδίο και το βαθμό αποσύνθεσης τού αίματος σύμφωνα με το τεστ Ράιχ) κι έτσι οι άλλες θεραπείες μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους με τους όγκους χωρίς να εξοντώνουν ταυτόχρονα τον ασθενή επειδή αυτός αντέχει την «επίθεση» εξαιτίας τής φόρτισης που έχει λάβει από τον συσσωρευτή.
    Ξανά αναφέρω, ότι αυτά που γράφω είναι απόψεις μου και εμπειρίες ζωής αποκλειστικά και μόνο για πληροφόρηση. Αφήστε τους γιατρούς με ανοιχτό μυαλό και μη εξαρτώμενους… να αποφασίσουν για τα υπόλοιπα.

    • Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση επειδή ο κίνδυνος να σπάσει η κύστη μπορεί να είναι υπαρκτός. Τι λέει αυτός – η που την παρακολουθούν; Ελέγξτε εάν αυτή η κύστη περιέχει παράσιτα και φροντίστε να τα εξοντώσετε με κάποιο τρόπο.

  12. Θεωρώ πώς είναι ολοφάνερο ότι δεν είμαι γιατρός, αλλά δημοσιογράφος – συγγραφέας. Αν και έχω εμπειρία χρήσης και γνωρίζω πάμπολλα περιστατικά θεραπειών σε άτομα ακόμα και με βαριές ασθένειες, εδώ και 40 χρόνια περίπου, με το συσσωρευτή οργόνης, θα ήμουν ανόητος εάν εξέφραζα άποψη για τέτοιο ζήτημα. Η καλύτερη λύση είναι να ρωτήσετε τον ή την γιατρό της. Εάν γελάσει ειρωνικά και υποστηρίξει ότι αυτό είναι μια από τις ιατρικές απάτες επειδή η οργόνη δεν υπάρχει και ότι ο συσσωρευτής δεν συγκεντρώνει οργόνη αλλά αέρα κοπανιστό, τότε ρωτήστε τον εάν εγκρίνει ανεπιφύλακτα και υπογράφει τη χρήση του, μιας και είναι απολύτως αβλαβής και δεν επιφέρει κανένα αποτέλεσμα… Εάν δεν γνωρίζει για ποιο γεγονός μιλάτε τότε δώστε του κάτι να διαβασει, όπως π.χ τη «Βιοπάθεια τού καρκίνου»…

    • Η προσωπική μου εμπειρία χωρίς αυτό να είναι συμβουλή για να το πράξεις είναι ότι ο ρήξη μηνίκσου που έπαθα πριν χρόνια οφειλόταν στη ρήξη τής σχεσης μου με ένα φίλο μου που ήταν πολύ σημαντικός για μένα. Στην πορεία η χρήση οργονοκουβέρτας βοήθησε αλλά δεν θεράπευσε. Η ρήξη είναι εστία μόλυνσης και εάν το σημείο είναι λευκό-λευκό δεν πάει δηλαδή παρά ελάχιστο αίμα, όπως ήταν το δικό μου, είναι πολύ δύσκολα θεραπέυσιμο. Η θεραπεία μου έγινε με τη χρήση ζάπερ, (προσοχή εδώ κρύβονται πολλοί απατεώνες) και ταυτόχρονη χρήση συσσωευτή οργόνης. Από τότε έχω περπατήσει σε βουνά και λαγκάδια χωρίς πρόβλημα. Αλλά πρώτα πρέπει να εντοπισθεί και να θεραπευθεί το ψυχικό τραύμα που προκάλεσε τη ρήξη.

  13. Γεια σας απο Ιεραπετρα Κρητης.Εντελως νεος με το αντικειμενο και μπερδεμενος μπορω να πω με αυτα που διαβαζω σε διαφορα sites .θα ηθελα αν εχετε καποια εμπιστα sites για περαιτερω γνωσεις καθως με ενδιαφερει η χρηση τοσο σε σπιτι οσο και σε θερμοκηπιο. Οποιαδηποτε πληροφορια σας σχετικα θα μου ειναι χρησιμη.Ευχαριστω

    • ΑΚΡΙΒΏΣ πριν 40 χρόνια είχα δουλέψει εργάτης σε θερμοκήπιο για μισό χρονο στην Ιεράπετρα γνωρίζοντας από κοντά τη φρίκη τής μη βιολογικής καλλιέργειας.
      Εκεί είχα συναντήσει κι έναν κτηνοτρόφο που θεράπευσε δύο ζωά με συσκευές οργόνης, ένα θέμα που το παρουσιάζω αναλυτικά σε αυτό το μπλογκ.
      Ο πλέον έγκυρος ιστότοπος για να μάθεις για την οργονομία είναι αυτός τού Ελληνικού Συλλόγου Οργονομίας. Φύγε μακριά από κάθε άλλον. http://www.orgonomy.org.gr
      Ο πλέον προχωρημένος για να σου πει για τις καλλιέργειες με οργονη είναι ο Φώτης Μπουκινάς. 6976621295.

    • Ρωτήστε τον βιοκαλλιεργητή Φώτη Μπουκινά. Αυτός έχει εξελίξει πολύ τη μέθοδο καλλιέργειας με τη χρήση οργόνης. Άλλωστε έχει ονομάσει τα κτήματά του «Οργονοβιοκτήματα» και έχει πατεντάρει αυτή την ονομασία.

    • Γνωρίζω για θραπείες ζώων, έχω γράψει κι εγώ που έγιναν καλά με τη χρήση συσκευών οργόνης. Να το ξαναπώ για χιλιοστή φορά ότι αναγκαία συνθήκη είναι να έχετε καθαρό περιβάλλον από ηλεκτρομαγνητικά «σκουπίδια» ρύπανσης.

  14. Κύριε Χρήστο συγνώμη για την ενόχληση.Γνωρίζετε μήπως αν ένα μενταγιόν οργονίτης μπορεί να βοηθήσει στο στρες το άγχος τις κρίσεις πανικού και γενικά στην πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση ενός ανθρώπου;Αν μου απαντούσατε θα το εκτιμούσα πολύ.Σας ευχαριστώ !

    • Έχω απαντήσει για το ίδιο θέμα σε παρόμοια ερώτηση. Δεν έχω ασχοληθεί με αυτό το ζήτημα. Ωστόσο, η άγνοια για τις ανακαλύψεις τού Ράιχ, αυτών που τα κατασκευάζουν με ωθεί να υποθέτω ότι είναι κάτι σαν μαντζούνια. Ωστόσο αφήνω μια ελάχιστη πιθανότητα να κάνω λάθος. Αυτοί που τα πουλάνε οφείλουν να παραθέσουν τις έρευνές τους που να αποδεικνύουν τα λεγόμενά τους και δυστυχώς τέτοιες έρευνες δεν υπάρχουν.

  15. Κύριε Χρήστο δεν έχετε ανεβάσει όπως είδα το σχόλιό μου προφανώς νομίζοντας πως ειρωνεύομαι.Σας ρώτησα ως γνώστης που είστε σε ότι αφορά την οργόνη μπορεί κάποιος να βοηθηθεί με κάποιο τρόπο σε ότι αφορά τις κρίσεις πανικού;Διότι η ανάρτησή σας κοινός το άρθρο σας αναφέρει παθολογικά αίτια.Λόγο που οι κρίσεις πανικού δεν έχει σχέση με παθολογικά αίτια αλλά με εγκεφαλικά ή στρές άγχος και πολλά άλλα που δεν έχω εις γνώση γνωρίζεται αν κάποιος από την οργόνη μπορεί να βοηθηθεί ψυχολογικά εκτός από παθολογικά;Kαι αν γνωρίζεται πως μπορεί να γίνει αυτό;

      • Τι είναι η Ψυχιατρική Οργονοθεραπεία.Κοινώς πως μπορώ να βοηθηθώ.Υπάρχει κάποιος που να έχει άμεση σχέση με το θέμα αυτό;Που πρέπει να απευθυνθώ και τι πρέπει να κάνω.Θα μου ήταν κάτι παραπάνω από πολύτιμο αν με βοηθήσετε γιατί έχω πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα με κρίσεις πανικού.
        Ευχαριστώ Θερμά.

  16. Πήγαινε στην ιστοσελίδα http://www.orgonomy.org.gr και άνοιξε το μπάνερ «Οργονομία». Βρες το ακόλουθο μπάνερ με τίτλο «Ιατρική οργονομία» κι εκεί θα βρεις και άλλες εξηγήσεις τι είναι η ψυχιατρική οργονομία. Στην ίδια ιστοσελίδα υπάρχουν πάμπολλα άλλα άρθρα για να καταλάβεις περισσότερα. Φυσικά δεν μπορώ να απαντήσω για το πού θα βρεις ψυχίατρο για θεραπεία με βάση τις αρχές τού Ράιχ.

    • Κύριε Χρήστο σας ευχαριστώ θερμά για την απάντησή σας και το ενδιαφέρον που δείξατε για το πρόβλημα μου.Να είστε πάντα καλά ώστε να βοηθάτε τον κόσμο με τις γνώσεις σας και τις εμπειρίες σας.Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ.

Σχολιάστε

